-
1. Zamówienia
- 1.1. Jak mogę zamówić wasze produkty?
- Zamówienie składa się mailem albo porzez nasz sklep internetowy.
- Zamówienie realizujemy w formie przedpłaty na konto. W szczególnych przypadkach możliwa jest wysyłka towaru za pobraniem.
- W przypadku przedpłaty na konto wystawiamy fakturę proforma na podstawie której klient wpłaca pieniądze.
- Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na konto.
- Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzenia, towar wysyłamy jest w kartonach na palecie firmą kurierską DHL. W wyjatkowych przypadkach (np. mała ilość elementów, elementy krótkie) przesyłamy sztukaterię w kartonie firmą kurierską UPS.
- W przypadku uszkodzenia towaru, kurier sporządza protokół szkody. Prosimy o bezzwłoczną informację o uszkodzeniu, abyśmy mogli rozpocząć procedurę reklamacyjną.
- 1.2. Czy dystrybuujecie wasze produkty na terenie Europy?
Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z Europy.
- 1.3. Gdzie można kupić waszą sztukaterię?
Towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Prądocinie koło Gorzowa Wlkp. Wysyłając towar na terenie całej Polski korzystamy z usług firm kurierskich UPS i DHL.
- 1.4. Czego potrzebujecie do wykonania projektu (wizualizacji) elewacji?
Wykonamy projekt (wizualizację), jeżeli prześlesz nam pocztą elektroniczną pomiary, zdjęcia lub projekt twojego domu. Koszt przygotowania wizualizacji elewacji frontowej domku jednorodzinnego z użyciem sztukaterii Decor System to 300,00 zł brutto. Koszt wizualizacji większych obiektów (hotele, kamienice, obiekty użyteczności publicznej) jest ustalany indywidualnie. Powyższa kwota jest odejmowana od zamówienia złożonego przez klienta.Termin realizacji wizualizacji to 5 dni od daty zaksięgowania wpłaty na koncie i otrzymania zdjęć. Uwaga! Zdjęcie budynku powinno być wykonane jak najbardziej prostopadle do elewacji.
- 1.5. Czy pokrywam koszty transportu gdy złożę zamówienie?
Tak. Koszt wysyłki zamówionej sztukaterii uzależniony jest od wielkości zamówienia i ustalany jest indydwidualnie. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich UPS i DHL na terenie całej Europy.
- 1.6. W jaki sposób zabezpieczony jest towar w transporcie?
W Decor System przykładamy ogromną wagę do odpowiedniego zabezpieczenia towaru w transporcie. Wszystkie elementy są poprzekładane warstwami styropianu a wolne miejsca w paczce wypełnione, aby towar się nie przemieszczał . Wysyłane przez nas paczki są zawsze ubezpieczone. Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzeń, standardową formą wysyłki jest umieszczenie paczki na palecie (koszt 150,00 zł/brutto).
- 1.7. Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?
Większość asortymentu mamy na stanach magazynowych i mogą być wysłane natychmiast po złożeniu zamówienia. Natomiast asortyment nie oznaczony jako "Dostępny" wysyłamy w terminie 3-7 dni roboczych.
- 1.8. Jak są wysyłane - transportowane wasze produkty?
W Decor System przykładamy ogromną wagę do odpowiedniego zabezpieczenia towaru w transporcie. Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone. Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzeń, standardową formą wysyłki jest umieszczenie paczki na palecie (koszt 150,00 zł/brutto). Niewielkie ilości towaru (do kilku sztuk listew lub gzymsów) wysyłamy odpowiednio zabezpieczone i poprzekładane styropianem w zwrotnej skrzyni drewnianej firmą kurierską UPS (koszt 60,00 zł/brutto). Małe elementy (zworniki, wsporniki) oraz niewielkie ilości listew i gzymsów pociętych na odcinki metrowe wysyłamy odpowiednio zabezpieczone i poprzekładane styropianem w kartonach. Koszt wysyłki w kartonie to 35,00 zł/brutto.
- 1.9. Jakie jest minimalne zamówienie?
Nie ma minimalnej ilości. Możemy wysłać nawet jedną listwę.
- 1.10. Co powinno zawierać zamówienie?
Zamówienie powinno zawierać: 1) określenie rodzaju oraz ilości towaru w metrach bieżących (należy pamiętać o potrzebnych naddatkach), 2) kompletne dane do wystawienia faktury, 3) określenie formy płatności oraz dane kontaktowe, 4) numer telefonu.
- 1.11. Ile kosztuje wysyłka?
Koszty transportu uzależnione są od ilości zamówionego towaru. Nie ma znaczenia miejsce dostawy ani odległość na terenie kraju. Dla zminimalizowania ryzyka uszkodzeń, standardową formą wysyłki jest umieszczenie paczki na palecie (koszt 150,00 zł/brutto). Wysyłka drobnych elementów (zworniki, wsporniki) w kartonie to koszt 35,00 zł/brutto. Niewielkie ilości towaru (do kilku sztuk listew lub gzymsów) wysyłamy odpowiednio zabezpieczone i poprzekładane styropianem w zwrotnej skrzyni drewnianej firmą kurierską UPS (koszt 60,00 zł/brutto).
- 1.12. Czy w czasie transportu sztukateria elewacyjna nie uszkodzi się?
Sztukateria Decor System przesyłana jest głównie na paletach, aby zmniejszyć ryzyko uszkodzeń podczas transportu. Paczki na całej powierzchni zabezpieczone są warstwą styropianu. Dodatkowo każda przesyłka jest objęta ubezpieczeniem do 5000 zł. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy wezwać kuriera, wypełnić odpowiedni formularz szkody oraz poinformować nas o reklamacji.
- 1.13. Czy mogę zamówić próbkę sztukaterii, jaki będzie jej koszt, i czas oczekiwania?
Tak. Koszt przesłania próbek sztukaterii wynosi 27,00 zł/brutto. Próbki sztukaterii wysyłamy do godz.14.00 i o ile zamówienie będzie złożone do godz.13.30 próbka zostanie dostarczona w przeciągu 24h.
Powyższa kwota jest odejmowana w przypadku złożenia zamówienia na sztukaterię.
UWAGA! - Istnieje możliwość wysyłki kilku próbek w paczce - w formularzu zamówienia próbki (uwagi), wystarczy wypisać symbole listew bądź gzymsów np. LE-1, LE-2, GE-1 i GE-4A. Próbki łączone, zawierające elementy sztukaterii zewnętrzne jak i wewnętrznej wysyłamy w 1 paczce w tej samej cenie 27,00 zł/brutto. Zastrzegamy sobie prawo zmiany wzorów wchodzących w skład próbki, w zależności od dostępności.
Próbki sztukaterii wysyłamy za pobraniem.- 1.14. Czy za próbki sztukaterii elewacyjnej i wewnętrznej płacę osobno?
Nie, próbki łączone, zawierające elementy sztukaterii zewnętrznej i wewnętrznej wysyłamy w 1 paczce w tej samej cenie 27,00 zł/brutto.
- 1.15. Czy jest możliwość przesyłki za pobraniem
Wszystkie zamówienia są realizowane na zasadzie zaliczki 100%, wysyłamy towar po zaksięgowaniu kwoty na koncie lub otrzymaniu potwierdzenia wpłaty. Przesyłka za pobraniem jest możliwa w wyjątkowych przypadkach (np. przy bardzo małej wartości zamówienia).